18 | 04 | 2014

"Un xiquet, un mestre, un llibre i un llapis poden canviar al mon" (Malala en el seu discurs en l'ONU)

Les paraules se salven de totes les catàstrofes. Vicent Andrés Estellés (Burjassot 1924-València 1993).

16-04-14 Jornada d'activitats complentàries: campionat de futbol 8

15-04-2014 Acte de lliurament de premis als alumnes mediadors, als millors de l'olimpíada matemàtica i a l'esforç PREMIS "ESPIRAL"

PREINSCRIPCIÓ CICLES FORMATIUS DE GRAU SUPERIOR, INSTRUCCIONS I CALENDARI D'ADMISSIÓ CURS 2014-15

Enhorabona als nostres alumnes en la prova "Cangur" de matemàtiques pels excel·lents resultats obtinguts entre prop de 4000 participants: Raul García Uceda, Joan Esteve, Pablo Herrera, Adriane Stefanescu, Lee Jeongeun, Pau Marí, Blanca Candelas, Pablo Velasco, Raquel Bosch, Adrian Ionut Avram, Oumaima Mrini.

Gràcies a les professores Lucía Diago i Carmen Albert pel seu treball i dedicació en la preparació d'esta i altres proves matemàtiques.

Normativa per les proves d'accés a FP 2014

Exàmens de la Junta Qualificadora de Coneixements del Valencià 2014. Sol·licituds de l'1 al 26 d'abril

AVÍS DE L'AMPA ALS SEUS SOCIS:

Hola a tots, estem enviant informació per correu electrònìc als socis, si no rebs l´informació envians un correu a  This e-mail address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it. ,  en el nom del xiquet per a que actualitzem les teues dades.

10-07-2013 AMPA: RECLAMACIÓ DE BEQUES DE LLIBRES DEL CURS 2012-13

AMPA: projecte de reutilització de llibres de text. Document explicatiu i compromís

CAMPANYA SOLIDÀRIA DE RECOLLIDA DE LLIBRES DE TEXT I DE LECTURA

Si vols participar només has de portar els llibres de text que ja no vas a utilitzar a la Consergeria de l'Institut. Nosaltres els repartirem, per al proper curs, entre les famílies que més ho necessiten. COL·LABORA!

CAMPANYA DE RECOLLIDA DE TAPS DE PLÀSTIC per ajudar a Tomás Esteve, el xiquet de Puçol que pateix paràlisi cerebral i que necessita un tractament semestral en Estats Units. Podeu col·laborar portant els taps a l'Institut i deixant-los en el contenidor que està junt a l'escala de l'entrada per la porta principal.

En la web de l'IVAJ podeu trobar molta informació sobre: cursos d'idiomes, associacionisme, activitats de temps lliure, habitatge, ocupació, formació i molt més. Visita-la!

IES Puçol ara també en Facebook. Fes-te subscriptor

Visita la web de l'assemblea de professors/es

Telèfon del menor de la Comunitat Valenciana 900 10 00 33

El telèfon del menor de la Comunitat Valenciana, el 900 10 00 33, és un telèfon gratuït, que funciona les 24 hores al dia, tots els dies de l'any. Té com a objectiu facilitar denúncies situacions de risc o desempar de menors d'edat, oferint una resposta immediata, una informació, reorientant la situació o derivant-la als organismes competents per a la seua investigació o intervenció. http://www.bsocial.gva.es/portal/portal?id=5767

no-movil

ES RECORDA A TOTS ELS ALUMNES QUE NO PODEN PORTAR A L'INSTITUT NI TELÈFONS MÒBILS NI ALTRES DISPOSITIUS DE GRAVACIÓ. EN CAS DE PÈRDUA O ROBATORI EL CENTRE NO ES FARÀ RESPONSABLE.