30 | 07 | 2014

"Un xiquet, un mestre, un llibre i un llapis poden canviar al mon" (Malala en el seu discurs en l'ONU)

Estem fets dels llibres que hem llegit, la pintura que hem vist, la música escoltada i oblidada, els carrers recorreguts. Som la nostra infantesa, la família, uns quants amics, bastants enuigs. Som una suma minvada per restes infinites. Sergio Pitol, escriptor mexicà (1933)

30-07-14 PROFESSORAT DESTINAT A L'IES PUÇOL EN L'ADJUDICACIÓ DEL 31 DE JULIOL: per favor accediu a aquest formulari i deixeu les vostres dades de contacte per poder enviar-vos l'horari i la convocatòria de claustre per correu electrònic

COMENÇAMENT DE CURS 2014-15: ENTRADA D'ALUMNES DIA 3 DE SETEMBRE

14-07-14 AJUDES INDIVIDUALS AL TRANSPORT ESCOLAR PER AL CURS 2014-15

14-07-14 CONVOCATÒRIA D'AJUDES PER A L'ALUMNAT AMB NECESSITAT ESPECÍFICA DE RECOLZAMENT EDUCATIU PER AL CURS 2014-15

11-07-14 QUALIFICACIONS DE LA PROVA D'ACCÉS A CICLES FORMATIUS DE GRAU SUPERIOR

CFGS EDUCACIÓ INFANTIL:

• 07-07-14 LLISTA DEFINITIVA EN PERÍODE ORDINARI: admesos 1r, 2n i no admesos

• 28-07-14 LLISTA PROVISIONAL ADMESOS EN PERÍODE EXTRAORDINARI: 1r i 2n

VIATGE D'ESTUDIS A REGNE UNIT CURS 2014-15: destí Canterbury a finals d'octubre o principis de novembre, preu 530 € (vol a part), els alumnes interessats poden sol·licitar informació en Direcció. La segona setmana de setembre es convocarà una reunió informativa.

Les FOTOGRAFIES DELS ÚLTIMS ACTES DEL CURS estan en la secció "Memòria Fotogràfica"

Qualificacions prova d'accés a Cicle Formatiu Grau Superior

Calendari d'exàmens extraordinaris (antics exàmens de setembre):

25 i 26 de juny: exàmens per als alumnes de 2n de Batxillerat

8 de juliol: exàmens per als alumnes d'ESO i 1r de Batxillerat de les assignatures pendents de cursos anteriors

9 i 10 de juliol: exàmens per als alumnes d'ESO, PQPI i 1r de Batxillerat de les assignatures suspeses en este curs: 1ESO, 2ESO, 3ESO-3PDC, 4ESO-4PDC, 1r BAT,  PQPI1, PQPI2 i 1r CF Ed Infantil.

CAMPANYA SOLIDÀRIA DE RECOLLIDA DE LLIBRES DE TEXT I DE LECTURA, CURS 2014-15.

Si vols participar només has de portar els llibres de text que ja no vas a utilitzar i deixar-los en la Consergeria de l'Institut entre el 21 de juny i el 12 de juliol. Nosaltres els repartirem, del 8 al 19 de juliol, entre les famílies que més ho necessiten. COL·LABORA!

AMPA: projecte de reutilització de llibres de text. Document explicatiu i compromís

El llibre de Matemàtiques de 1r d'ESO es repartirà el dia 30 de juny per la vesprada (de 17 a 20 h).

Els llibres repartits el curs passat es recolliran els dies 30 de juny per la vesprada i 15 de juliol (de 17 a 20 h).

Cicles Formatius, dates d'exàmens:

MATRÍCULA CURS 2014-15, dates de recollida de sobres i matrícula de: 4t d'ESO; 1r de Batxillerat i 2n de Batxillerat

INSCRIPCIÓ CICLES FORMATIUS DE GRAU SUPERIOR, INSTRUCCIONS I CALENDARI D'ADMISSIÓ CURS 2014-15

INSCRIPCIÓ EN CICLES FORMATIUS DE GRAU MITJÀ: TOTS ELS ALUMNES INTERESSATS HAN DE SOL.LICITAR-HO A PARTIR DEL 31 DE MAIG EN:

AVÍS DE L'AMPA ALS SEUS SOCIS:

Hola a tots, estem enviant informació per correu electrònìc als socis, si no rebs l´informació envians un correu a  This e-mail address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it. ,  en el nom del xiquet per a que actualitzem les teues dades.

CAMPANYA DE RECOLLIDA DE TAPS DE PLÀSTIC per ajudar a Tomás Esteve, el xiquet de Puçol que pateix paràlisi cerebral i que necessita un tractament semestral en Estats Units. Podeu col·laborar portant els taps a l'Institut i deixant-los en el contenidor que està junt a l'escala de l'entrada per la porta principal.

En la web de l'IVAJ podeu trobar molta informació sobre: cursos d'idiomes, associacionisme, activitats de temps lliure, habitatge, ocupació, formació i molt més. Visita-la!

IES Puçol ara també en Facebook. Fes-te subscriptor

Visita la web de l'assemblea de professors/es

Telèfon del menor de la Comunitat Valenciana 900 10 00 33

El telèfon del menor de la Comunitat Valenciana, el 900 10 00 33, és un telèfon gratuït, que funciona les 24 hores al dia, tots els dies de l'any. Té com a objectiu facilitar denúncies situacions de risc o desempar de menors d'edat, oferint una resposta immediata, una informació, reorientant la situació o derivant-la als organismes competents per a la seua investigació o intervenció. http://www.bsocial.gva.es/portal/portal?id=5767

no-movil

ES RECORDA A TOTS ELS ALUMNES QUE NO PODEN PORTAR A L'INSTITUT NI TELÈFONS MÒBILS NI ALTRES DISPOSITIUS DE GRAVACIÓ. EN CAS DE PÈRDUA O ROBATORI EL CENTRE NO ES FARÀ RESPONSABLE.