11 | 12 | 2016

ACTIVITATS COMPLEMENTÀRIES EN L'IES PUÇOL

La Conselleria d'Educació ha posat en marxa un nou canal d'informació a través de l'app Telegram.

TRANSPORT ESCOLAR CURS 2016/2017. El llistat provisional està exposat en el tauler d'anuncis de l'institut. Termini per a formalitzar al·legacions: del 22 de novembre al 5 de desembre de 2016

25-10-16 HISTORIAL ACADÈMIC: aquells alumnes que acabaren l'etapa educativa (ESO-BATXILLER) durant el curs escolar 2015/2016 podeu passar per la secretaria del centre (horari: 9 a 14h) a recollir l'HISTORIAL ACADÈMIC.

18-11-2015 Títols de Secundària, Batxillerat i Cicle Formatiu de Grau Superior 2011, 2012, 2013

ATENCIÓ PARES DELS ALUMNES DE 2n DE BATXILLERAT, l'Institut no participa de cap manera en l'organització del viatge de fi de curs que els alumnes volen fer a Mallorca. No estem d'acord amb aquest tipus de viatge i els preguem que s'informen dels fets que poden ocórrer en ells:

Telèfon contra l'assetjament escolar 900 018 018

A partir de l'1 de novembre de 2016 ha començat a funcionar el telèfon contra l'assetjament escolar per a que alumnes, pares, professorat o qualsevol altra persona puga denunciar casos de violència en les aules. Els professionals que l'atenen podran derivar els casos a la inspecció educativa, centres de salut, forces de seguretat, fiscalia o altres autoritats competents.

Telèfon del menor de la Comunitat Valenciana 900 10 00 33

El telèfon del menor de la Comunitat Valenciana, el 900 10 00 33, és un telèfon gratuït, que funciona les 24 hores al dia, tots els dies de l'any. Té com a objectiu facilitar denúncies situacions de risc o desempar de menors d'edat, oferint una resposta immediata, una informació, reorientant la situació o derivant-la als organismes competents per a la seua investigació o intervenció. http://www.bsocial.gva.es/portal/portal?id=5767

no-movil

ES RECORDA A TOTS ELS ALUMNES QUE NO PODEN PORTAR A L'INSTITUT NI TELÈFONS MÒBILS NI ALTRES DISPOSITIUS DE GRAVACIÓ. EN CAS DE PÈRDUA O ROBATORI EL CENTRE NO ES FARÀ RESPONSABLE.