01 | 08 | 2015

"Un xiquet, un mestre, un llibre i un llapis poden canviar al mon" (Malala en el seu discurs en l'ONU)

Curs 2015-16: horari d'entrada d'alumnes el dia 11 de setembre

RELACIÓ DEFINITIVA D'ALUMNAT ADMÉS EN LA FPB DE 1r

RELACIÓ PROVISIONAL D'ALUMNAT ADMÉS EN ESO I BATXILLERAT EN LA CONVOCATÒRIA EXTRAORDINÀRIA EN OFERTA GENERAL

RELACIÓ DEFINITIVA D'ALUMNAT ADMÉS EN 1r DEL CFGS D'EDUCACIÓ INFANTIL

VIATGE A REGNE UNIT OCTUBRE 2015: ampliat el termini d'inscripció fins el 15 de setembre. Informació.

LLISTES DE LLIBRES DEL CURS 2015-16

AJUDES PER AL TRANSPORT ESCOLAR: informació per a sol·licitar-les (fins el 17 de juliol).

MSF

MERCAT SOLIDARI 2015 (vídeo promocional)

Número premiat en la rifa: 852

(el premi podrà recollir-se en l'Institut fins el 30 de juny)

MOLTES GRÀCIES A TOTS ELS QUI HAN COL·LABORAT

CARTA D'AGRAÏMENT DE METGES SENSE FRONTERES

pdf088

17-03-2015 S'han rebut els títols dels alumnes que finalitzaren els seus estudis d'ESO en juny 2012

19-11-2014 Títols de Secundària, Batxillerat i Cicle Formatiu de Grau Superior: llistat d'alumnes que han de passar per la secretaria de l'Institut per recollir el seu títol.

ATENCIÓ PARES DELS ALUMNES DE 2n DE BATXILLERAT, l'Institut no participa de cap manera en l'organització del viatge de fi de curs que els alumnes volen fer a Mallorca. No estem d'acord amb aquest tipus de viatge i els preguem que s'informen dels fets que poden ocórrer en ells:

CAMPANYA SOLIDÀRIA DE RECOLLIDA DE LLIBRES DE TEXT I DE LECTURA

Si vols participar només has de portar els llibres de text que ja no vas a utilitzar i deixar-los en la Consergeria de l'Institut. Nosaltres els repartirem entre les famílies que més ho necessiten. COL·LABORA!

En la web de l'IVAJ podeu trobar molta informació sobre: cursos d'idiomes, associacionisme, activitats de temps lliure, habitatge, ocupació, formació i molt més. Visita-la!

Telèfon del menor de la Comunitat Valenciana 900 10 00 33

El telèfon del menor de la Comunitat Valenciana, el 900 10 00 33, és un telèfon gratuït, que funciona les 24 hores al dia, tots els dies de l'any. Té com a objectiu facilitar denúncies situacions de risc o desempar de menors d'edat, oferint una resposta immediata, una informació, reorientant la situació o derivant-la als organismes competents per a la seua investigació o intervenció. http://www.bsocial.gva.es/portal/portal?id=5767

no-movil

ES RECORDA A TOTS ELS ALUMNES QUE NO PODEN PORTAR A L'INSTITUT NI TELÈFONS MÒBILS NI ALTRES DISPOSITIUS DE GRAVACIÓ. EN CAS DE PÈRDUA O ROBATORI EL CENTRE NO ES FARÀ RESPONSABLE.