ACTIVITATS COMPLEMENTÀRIES EN L'IES PUÇOL

PREINSCRIPCIÓ A LA FORMACIÓ PROFESSIONAL BÀSICA

07-04-17 TÍTOLS D'ESO QUE ESTAN PER RECOLLIR DE LA SECRETARIA DE L'INSTITUT

PREINSCIPCIÓ CICLES FORMATIUS DE GRAU SUPERIOR. INSTRUCCIONS I CALENDARI D'ADMISSIÓ CURS 2017-2018

CALENDARI ADMISSIÓ ALUMNAT ESO I BATXILLER PER AL CURS 2017-2018. PROCES ÚNIC D'ADMISSIÓ.

MERCAT SOLIDARI 2017

• 5 de maig en l'Institut

• 9 de maig en el mercat municipal (C/ del Cid)

• Recollida de productes fins el 28 d'abril (en la consergeria de l'Institut)

Convocatòria de la prova d'accés a Cicles Formatius de Grau Superior: documentació, termini (del 17 al 31 de maig) i característiques.

La Conselleria d'Educació ha posat en marxa un nou canal d'informació a través de l'app Telegram.

ATENCIÓ PARES DELS ALUMNES DE 2n DE BATXILLERAT, l'Institut no participa de cap manera en l'organització del viatge de fi de curs que els alumnes volen fer a Mallorca. No estem d'acord amb aquest tipus de viatge i els preguem que s'informen dels fets que poden ocórrer en ells:

Telèfon contra l'assetjament escolar 900 018 018

A partir de l'1 de novembre de 2016 ha començat a funcionar el telèfon contra l'assetjament escolar per a que alumnes, pares, professorat o qualsevol altra persona puga denunciar casos de violència en les aules. Els professionals que l'atenen podran derivar els casos a la inspecció educativa, centres de salut, forces de seguretat, fiscalia o altres autoritats competents.

Telèfon del menor de la Comunitat Valenciana 900 10 00 33

El telèfon del menor de la Comunitat Valenciana, el 900 10 00 33, és un telèfon gratuït, que funciona les 24 hores al dia, tots els dies de l'any. Té com a objectiu facilitar denúncies situacions de risc o desempar de menors d'edat, oferint una resposta immediata, una informació, reorientant la situació o derivant-la als organismes competents per a la seua investigació o intervenció. http://www.bsocial.gva.es/portal/portal?id=5767

no-movil

ES RECORDA A TOTS ELS ALUMNES QUE NO PODEN PORTAR A L'INSTITUT NI TELÈFONS MÒBILS NI ALTRES DISPOSITIUS DE GRAVACIÓ. EN CAS DE PÈRDUA O ROBATORI EL CENTRE NO ES FARÀ RESPONSABLE.