21 | 10 | 2014

"Un xiquet, un mestre, un llibre i un llapis poden canviar al mon" (Malala en el seu discurs en l'ONU)

SGDweb:  Informació per accedir.

ATENCIÓ PARES DELS ALUMNES DE 2n DE BATXILLERAT, l'Institut no participa de cap manera en l'organització del viatge de fi de curs que els alumnes volen fer a Mallorca. No estem d'acord amb aquest tipus de viatge i els preguem que s'informen dels fets que poden ocórrer en ells:

CAMPANYA SOLIDÀRIA DE RECOLLIDA DE LLIBRES DE TEXT I DE LECTURA, CURS 2014-15.

Si vols participar només has de portar els llibres de text que ja no vas a utilitzar i deixar-los en la Consergeria de l'Institut. Nosaltres els repartirem entre les famílies que més ho necessiten. COL·LABORA!

AMPA: projecte de reutilització de llibres de text. Document explicatiu i compromís

AVÍS DE L'AMPA ALS SEUS SOCIS:

Hola a tots, estem enviant informació per correu electrònìc als socis, si no rebs l´informació envians un correu a  This e-mail address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it. ,  en el nom del xiquet per a que actualitzem les teues dades.

CAMPANYA DE RECOLLIDA DE TAPS DE PLÀSTIC per ajudar a Tomás Esteve, el xiquet de Puçol que pateix paràlisi cerebral i que necessita un tractament semestral en Estats Units. Podeu col·laborar portant els taps a l'Institut i deixant-los en el contenidor que està junt a l'escala de l'entrada per la porta principal.

En la web de l'IVAJ podeu trobar molta informació sobre: cursos d'idiomes, associacionisme, activitats de temps lliure, habitatge, ocupació, formació i molt més. Visita-la!

IES Puçol ara també en Facebook

Visita la web de l'assemblea de professors/es

Telèfon del menor de la Comunitat Valenciana 900 10 00 33

El telèfon del menor de la Comunitat Valenciana, el 900 10 00 33, és un telèfon gratuït, que funciona les 24 hores al dia, tots els dies de l'any. Té com a objectiu facilitar denúncies situacions de risc o desempar de menors d'edat, oferint una resposta immediata, una informació, reorientant la situació o derivant-la als organismes competents per a la seua investigació o intervenció. http://www.bsocial.gva.es/portal/portal?id=5767

no-movil

ES RECORDA A TOTS ELS ALUMNES QUE NO PODEN PORTAR A L'INSTITUT NI TELÈFONS MÒBILS NI ALTRES DISPOSITIUS DE GRAVACIÓ. EN CAS DE PÈRDUA O ROBATORI EL CENTRE NO ES FARÀ RESPONSABLE.