21 | 11 | 2018

Avís legal: condicions d'ús i

protecció de dades

logo-vector-ministerio-de-educacion-cultura-y-deporte-webEU flag-Erasmus (1)

"No pots ensenyar-li-ho tot: només pots ajudar-li a trobar-ho per si mateix" Galileo Galilei (1564-1642)

Pensament crític del mes: "Expressar i argumentar clarament, sense imposar, ignorar o agredir"

AGENDA D'ACTIVITATS

tauler d'anuncis

La Dirección del IES Puçol felicita a los alumnos de este instituto que obtuvieron premio extraordinario al rendimiento académico en Primaria. Enhorabuena a sus centros de procedencia por la magnífica labor desarrollada:

- MARC ALONSO ROMERO (1B)- CEIP- BISBE HERVÀS

- ISABEL HERRERA NEBOT(1G)-CEIP- BISBE HERVÀS

- DAVID RODRIGUEZ RUIZ(1E)- CEIP LUIS VIVES

- VICTOR ROMERO DURBÁ(1A)- CEIP- BISBE HERVÀS

PROTOCOLS PAU de procediment per a sol.licitar l'exempció de Valencià en les PAU i de procediment en casos d'alumnat que està pendent de canvi de gènere. Web de conselleria

Informació sobre les PAU 2019

ATENCIÓ TÍTOLS

Ja es troben al centre els títols següents :

• ESO - FPB 2014-2015

• ESO 2015 - 2016

• BATXILLER 2016 - 2017

• CFG SUP EDUCACIÓ INFANTIL:

• ANDREA PUIG ANDREU

• ANABEL RUBIO BARBA

ATENCIÓ ALUMNAT D'ERASMUS PLUS

Pròxima reunió el Dimarts 6 de Novembre a les 18:00 h per a pares i mares dels alumnes que participen el Projecte Erasmus KA2.

RELIGIÓ CATÒLICA

Segons instruccions de la Conselleria d' Educació,es comunica a tot l'alumnat de 2n Batxillerat que, en compliment de la interlocutòria de mesures cautelars 259/2018, la relació de matèries opcionals específiques indicades en l'annex únic del Decret 51/2018, de 27 d'abril, del Consell, que modifica el Decret 87/2015, pel qual s’estableix el currículum i es desplega l'ordenació general de l'Educació Secundària Obligatòria i del Batxillerat a la Comunitat Valenciana,  inclourà també la Religió Catòlica.

Si algun alumne o alguna alumna vol modificar la seua matrícula, canviant la matèria opcional específica per Religió Catòlica ho comunicarà per escrit en la Secretaria del Centre fins al dia 12 de setembre a les 14 h.

ALUMNAT ADMÉS EDUCACIÓ INFANTIL LLISTAT DEFINITIU

ALUMNAT ADMÉS INTEGRACIÓ SOCIAL LLISTAT DEFINITIU

ALUMNAT NO ADMÉS LLISTAT DEFINITIU

XARXA DE LLIBRES 18-19

LLIURAMENT DE NOTES CONVOCATÒRIA EXTRAORDINÀRIA: 4 DE JULIOL A LES 11:00h A L'AULA DEL GRUP.

LLIBRES DE TEXT CURS 2018-19

Acta provisional de la prova d'accés als Cicles Formatius de Grau Superior

Exàmens extraordinaris de Cicles Formatius, 28 i 29 de juny i 2 de juliol: horaris

Exàmens extraordinaris d'ESO i 1r de Batxillerat, 28, 29 de juny i 2 de juliol:

PROJECTE SOLIDARI 2017-18. Els diners recapatats seran donats a ASOM Puçol per col·laborar amb el poble Saharaui.

Ajudes al transport escolar per al curs 2018-19

Llista provisional d'admesos a les proves d'accés a CF de Grau Superior

Comunicat de l’AMPA: els alumnes membres de l’associació que ja s’han matriculat per al curs 2018-19 poden passar a recollir l’agenda els dilluns de 10:45 a 11:15 en la sala de visites 2 (zona de direcció).

PROVES D'ACCÉS A LA UNIVERSITAT: INFORMACIÓ I INSCRIPCIÓ

CICLES FORMATIUS DE GRAU SUPERIOR: PREINSCRIPCIÓ 2018-19

FORMACIÓ PROFESSIONAL BÀSICA: PREINSCRIPCIÓ 2018-19

ESO i BATXILLERAT: PROCES ÚNIC D'ADMISSIÓ PER AL CURS 2018-2019 I CALENDARI

PROVA D'ACCÉS AL CICLE FORMATIU DE GRAU SUPERIOR: CONVOCATÒRIA ÚNICA JUNY 2018, CALENDARI DEFINITIU

OBJECTES PERDUTS A L'INSTITUT:
Actualment hi ha moltes peces de roba (jaquetes, suadores, gorres, etc.) i clauers amb claus que hem trobat a l'institut. Si heu perdut alguna cosa, poseu-vos en contacte amb algun membre de l'equip directiu.

20-02-18 TÍTOLS DE GRADUAT EN EDUCACIÓ SECUNDARIA CURS ESCOLAR 2014/2015

Podeu passar a recollir el Títol de Graduat en ESO per la Secretaria del centre, presentant el DNI, NIE o PASSAPORT. Horari: matins de dilluns a divendres de 9:00h a 14:00h.

La Conselleria d'Educació ha posat en marxa un nou canal d'informació a través de l'app Telegram.

ATENCIÓ PARES DELS ALUMNES DE 2n DE BATXILLERAT, l'Institut no participa de cap manera en l'organització del viatge de fi de curs que els alumnes volen fer a Mallorca. No estem d'acord amb aquest tipus de viatge i els preguem que s'informen dels fets que poden ocórrer en ells:

Institut Nacional de Ciberseguretat (INCIBE) 900 116 117: telèfon per a resoldre els dubtes i conflictes que habitualment sorgeixen en l'ús d'Internet i les tecnologies per part de xiquets, adolescents i els seus pares. Més informació ací.

Telèfon de la Conselleria d'Educació contra l'assetjament escolar 900 018 018

Volem recordar-los que, abans de fer ús d'aquest telèfon, és molt important que, davant qualsevol problema, es posen en contacte amb l'equip directiu de l'institut. El Centre disposa d'un equip de convivència i mediació escolar amb reconeguda experiència gràcies al qual obtinguérem el premi nacional al foment de la convivència l'any 2015.

Telèfon del menor de la Comunitat Valenciana 900 10 00 33

El telèfon del menor de la Comunitat Valenciana, el 900 10 00 33, és un telèfon gratuït, que funciona les 24 hores al dia, tots els dies de l'any. Té com a objectiu facilitar denúncies situacions de risc o desempar de menors d'edat, oferint una resposta immediata, una informació, reorientant la situació o derivant-la als organismes competents per a la seua investigació o intervenció. http://www.bsocial.gva.es/portal/portal?id=5767

mobil

ES RECORDA A TOTS ELS ALUMNES QUE, A L'INSTITUT,  NOMÉS ESTÀ PERMÉS FER UN ÚS DIDÀCTIC DE DISPOSITIUS MÒBILS BAIX LA SUPERVISIÓ DEL PROFESSORAT. EN CAS DE PÈRDUA O ROBATORI EL CENTRE NO SE'N FARÀ RESPONSABLE.