18 | 06 | 2018

Avís legal: condicions d'ús i protecció de dades

logo-vector-ministerio-de-educacion-cultura-y-deporte-web

"No pots ensenyar-li-ho tot: només pots ajudar-li a trobar-ho per si mateix" Galileo Galilei (1564-1642)

Pensament crític del mes: "Expressar i argumentar clarament, sense imposar, ignorar o agredir"

AGENDA D'ACTIVITATS

tauler d'anuncis

Exàmens extraordinaris de 2n de Batxillerat, 21 i 22 de juny: horaris

Informació sobre la xarxa llibres: instruccions per recollir els llibres d'aquest curs i per participar en el curs 2018-19

Si l'entrega del lot de llibres és la correcta, l'alumnat podrà dur-se un lot bàsic de llibres per al proper curs escolar 2018-2019 a falta de poder ser completat al mes de setembre. Recomanem, per tant, estar atents a futurs avisos a la web de l'institut.

Ajudes al transport escolar per al curs 2018-19

Llista provisional d'admesos a les proves d'accés a CF de Grau Superior

Comunicat de l’AMPA: els alumnes membres de l’associació que ja s’han matriculat per al curs 2018-19 poden passar a recollir l’agenda els dilluns de 10:45 a 11:15 en la sala de visites 2 (zona de direcció).

PROVES D'ACCÉS A LA UNIVERSITAT: INFORMACIÓ I INSCRIPCIÓ

CICLES FORMATIUS DE GRAU SUPERIOR: PREINSCRIPCIÓ 2018-19

FORMACIÓ PROFESSIONAL BÀSICA: PREINSCRIPCIÓ 2018-19

ESO i BATXILLERAT: PROCES ÚNIC D'ADMISSIÓ PER AL CURS 2018-2019 I CALENDARI

PROVA D'ACCÉS AL CICLE FORMATIU DE GRAU SUPERIOR: CONVOCATÒRIA ÚNICA JUNY 2018, CALENDARI DEFINITIU

OBJECTES PERDUTS A L'INSTITUT:
Actualment hi ha moltes peces de roba (jaquetes, suadores, gorres, etc.) i clauers amb claus que hem trobat a l'institut. Si heu perdut alguna cosa, poseu-vos en contacte amb algun membre de l'equip directiu.

20-02-18 TÍTOLS DE GRADUAT EN EDUCACIÓ SECUNDARIA CURS ESCOLAR 2014/2015

Podeu passar a recollir el Títol de Graduat en ESO per la Secretaria del centre, presentant el DNI, NIE o PASSAPORT. Horari: matins de dilluns a divendres de 9:00h a 14:00h.

La Conselleria d'Educació ha posat en marxa un nou canal d'informació a través de l'app Telegram.

ATENCIÓ PARES DELS ALUMNES DE 2n DE BATXILLERAT, l'Institut no participa de cap manera en l'organització del viatge de fi de curs que els alumnes volen fer a Mallorca. No estem d'acord amb aquest tipus de viatge i els preguem que s'informen dels fets que poden ocórrer en ells:

Institut Nacional de Ciberseguretat (INCIBE) 900 116 117: telèfon per a resoldre els dubtes i conflictes que habitualment sorgeixen en l'ús d'Internet i les tecnologies per part de xiquets, adolescents i els seus pares. Més informació ací.

Telèfon de la Conselleria d'Educació contra l'assetjament escolar 900 018 018

Volem recordar-los que, abans de fer ús d'aquest telèfon, és molt important que, davant qualsevol problema, es posen en contacte amb l'equip directiu de l'institut. El Centre disposa d'un equip de convivència i mediació escolar amb reconeguda experiència gràcies al qual obtinguérem el premi nacional al foment de la convivència l'any 2015.

Telèfon del menor de la Comunitat Valenciana 900 10 00 33

El telèfon del menor de la Comunitat Valenciana, el 900 10 00 33, és un telèfon gratuït, que funciona les 24 hores al dia, tots els dies de l'any. Té com a objectiu facilitar denúncies situacions de risc o desempar de menors d'edat, oferint una resposta immediata, una informació, reorientant la situació o derivant-la als organismes competents per a la seua investigació o intervenció. http://www.bsocial.gva.es/portal/portal?id=5767

mobil

ES RECORDA A TOTS ELS ALUMNES QUE, A L'INSTITUT,  NOMÉS ESTÀ PERMÉS FER UN ÚS DIDÀCTIC DE DISPOSITIUS MÒBILS BAIX LA SUPERVISIÓ DEL PROFESSORAT. EN CAS DE PÈRDUA O ROBATORI EL CENTRE NO SE'N FARÀ RESPONSABLE.