25 | 09 | 2016

AVÍS DE L'AMPA: el dilluns dia 26 de setembre, a les 18:00h, estaran a la venda en l'Institut els llibres de 1r d'ESO de GEOGRAFIA I HISTÒRIA per a tots els alumnes, tant socis com no socis de l'AMPA. El preu és de 38,18 €. Els recordem que aquest llibre està descatalogat i l'editorial l'ha subministrat directament a l'AMPA.

Als alumnes que formen part de la Xarxa de llibres, l'Institut els lliurarà els exemplars corresponents de manera gratuïta en la seva classe.

ACTIVITATS COMPLEMENTÀRIES EN L'IES PUÇOL

ATENCIÓ FAMÍLIES: AVÍS IMPORTANT DE LA XARXA DE LLIBRES

18-11-2015 Títols de Secundària, Batxillerat i Cicle Formatiu de Grau Superior 2011, 2012, 2013

ATENCIÓ PARES DELS ALUMNES DE 2n DE BATXILLERAT, l'Institut no participa de cap manera en l'organització del viatge de fi de curs que els alumnes volen fer a Mallorca. No estem d'acord amb aquest tipus de viatge i els preguem que s'informen dels fets que poden ocórrer en ells:

Telèfon del menor de la Comunitat Valenciana 900 10 00 33

El telèfon del menor de la Comunitat Valenciana, el 900 10 00 33, és un telèfon gratuït, que funciona les 24 hores al dia, tots els dies de l'any. Té com a objectiu facilitar denúncies situacions de risc o desempar de menors d'edat, oferint una resposta immediata, una informació, reorientant la situació o derivant-la als organismes competents per a la seua investigació o intervenció. http://www.bsocial.gva.es/portal/portal?id=5767

no-movil

ES RECORDA A TOTS ELS ALUMNES QUE NO PODEN PORTAR A L'INSTITUT NI TELÈFONS MÒBILS NI ALTRES DISPOSITIUS DE GRAVACIÓ. EN CAS DE PÈRDUA O ROBATORI EL CENTRE NO ES FARÀ RESPONSABLE.