14 | 08 | 2018

Avís legal: condicions d'ús i protecció de dades

logo-vector-ministerio-de-educacion-cultura-y-deporte-web

"No pots ensenyar-li-ho tot: només pots ajudar-li a trobar-ho per si mateix" Galileo Galilei (1564-1642)

Pensament crític del mes: "Expressar i argumentar clarament, sense imposar, ignorar o agredir"

INSTITUT SOLIDARI

En els últims cursos, l'alumnat, les seues famílies i el professorat del Centre s'han implicat en diferents campanyes solidàries com: la recollida d'aliments per al poble sahrauí i CARITAS, la recollida de diners per als habitants de Gaza, l'organització d'un concert a benefici d'ADIS (Associació de discapacitats de Puçol) en el curs 2010-11 , el sopar solidari de fi de curs a benefici de AFACAM (Associació de familiars de malalts d'Alzheimer del Camp de Morvedre i Puçol) en el curs 2011-12 i els mercats solidàris a benefici de "Metges Sense Fronteres" i "ACNUR" en els últims anys.

Totes les possibles accions s'integren dins del projecte “Institut Solidari”, en el que participen tots els membres de la comunitat educativa i que acaba constituint una de les senyes d'identitat del nostre Centre.

PROJECTE SOLIDARI 2017-18.

Els diners recapatats seran donats a ASOM Puçol per col·laborar amb el poble Saharaui.

PROJECTE SOLIDARI 2016-17.

Els diners recaptats en totes les accions solidàries seran donats a la Fundació TAI (Treballs d'Ajuda a l'Infància) i es destinaran a reconstruir el col·legi BALJYOTI en el poble de Bhagan en NEPAL.

PROJECTE SOLIDARI 2014-15.

els diners recollits en les accions solidàries aniran a ACNUR, http://acnur.es (agència de la ONU per al refugiats).

PROJECTE SOLIDARI 2013-14.

ACTIVITATS:

1. Cèntims solidaris: recollida de monedes d'1, 2 i 5 cèntims en el pot del mostrador de Consergeria. La recaptació anirà destinada a atendre les necessitat bàsiques d'alimentació dels xiquets que atenen els serveis socials de Puçol.

2. Taps solidaris: recollida de taps en el contenidor que està baix de l'escala de l'entrada principal. Els taps recollits són a benefici de Tomàs Esteve, un xiquet de Puçol amb paràlisi cerebral.

3. Senderisme i bicicletes solidaries. Els alumnes que participen en les activitats de senderisme i bicicleta, organitzades  pel professor José Roldán, col·laboren amb 1 € per a destinar a accions solidàries.

4. Recollida d'aliments per al colectiu PASALO de Puçol.

5. Cooperativa solidària. Projecte de la professora Julia Torrecabota i els alumnes de Cicle Formatiu.

La recaptació del curs 2013-14 estarà destinada als xiquets més necessitats de Puçol en col·laboració amb els serveis socials de l'Ajuntament de Puçol.

PROJECTE SOLIDARI 2012-13.

• Recollida de taps de plàstic. Podeu dipositar-los en el contenidor del costat de l'escala de l'entrada de l'Institut.

• Cèntims solidaris. Campanya de recollida de monedes de 1, 2 i 5 cèntims. El recipient per a la recollida estarà situat en Consergeria.

• Tallers de Nadal solidaris. L'alumnat de Cicles Formatius d'Educació Infantil participa en l'elaboració d'objectes decoratius i joguets que després venen.

• Col·laboració en la venda de participacions per a la rifa d'un ipad. Campanya que està realitzant la família de Tomás Esteve.

• Senderisme solidari i bicicletes solidàries. Els alumnes que participen en les activitats de senderisme i bicicleta, organitzades  pel professor José Roldán, col·laboren amb 1 € per a destinar a accions solidàries.

• Recollida d'aliments en colaboració amb colectiu PASALO de Puçol.

La recaptació d'estes campanyes ha estat dedicada per ajudar en el tractament que el xiquet de Puçol, Tomás Esteve, ha de seguir als Estats Units.

TU TAMBÉ POTS PARTICIPAR!