22 | 08 | 2017

INSTITUT SOLIDARI

En els últims cursos, l'alumnat, les seues famílies i el professorat del Centre s'han implicat en diferents campanyes solidàries com: la recollida d'aliments per al poble sahrauí i CARITAS, la recollida de diners per als habitants de Gaza, l'organització d'un concert a benefici d'ADIS (Associació de discapacitats de Puçol) en el curs 2010-11 , el sopar solidari de fi de curs a benefici de AFACAM (Associació de familiars de malalts d'Alzheimer del Camp de Morvedre i Puçol) en el curs 2011-12 i els mercats solidàris a benefici de "Metges Sense Fronteres" i "ACNUR" en els últims anys.

Totes les possibles accions s'integren dins del projecte “Institut Solidari”, en el que participen tots els membres de la comunitat educativa i que acaba constituint una de les senyes d'identitat del nostre Centre.

MEMÒRIA D'ACTIVITATS 2017

MEMÒRIA ECONÒMICA 2017

ENTITATS COL·LABORADORES 2017

Activitats solidàries del curs 2016-17: els diners recaptats en totes les accions solidàries seran donats a la Fundació TAI (Treballs d'Ajuda a l'Infància) i es destinaran a reconstruir el col·legi BALJYOTI en el poble de Bhagan en NEPAL.

• Senderisme solidari.

• Mercat solidari

• Recollida d'aliments i productes de primera necessitat. El destinatari és l'associació local PASALO.

En cursos anteriors:

Activitats solidàries del curs 2015-16: els diners recollits en les accions solidàries aniran a ACNUR, http://acnur.es (agència de la ONU per al refugiats).

Activitats solidàries del curs 2014-15:

2. Senderisme i bicicletes solidaries. Els alumnes que participen en les activitats de senderisme i bicicleta, organitzades  pel professor José Roldán, col·laboren amb 1 €.

3. Mercat solidari en favor de "Metges Sense Fronteres". Projecte de la professora d'Economia Almudena Gallego i els alumnes d'Economia de 1r de Batxillerat en el que ha col·laborat molts altres departaments i alumnes.

Gràcies a la participació de tots hem recollit i donat a Metges Sense Fronteres 2257,40 €, dels qui hem rebut aquesta carta d'agraïment.

Activitats solidàries del curs 2013-14:

1. Cèntims solidaris: recollida de monedes d'1, 2 i 5 cèntims en el pot del mostrador de Consergeria. La recaptació anirà destinada a atendre les necessitat bàsiques d'alimentació dels xiquets que atenen els serveis socials de Puçol.

2. Taps solidaris: recollida de taps en el contenidor que està baix de l'escala de l'entrada principal. Els taps recollits són a benefici de Tomàs Esteve, un xiquet de Puçol amb paràlisi cerebral.

3. Senderisme i bicicletes solidaries. Els alumnes que participen en les activitats de senderisme i bicicleta, organitzades  pel professor José Roldán, col·laboren amb 1 € per a destinar a accions solidàries.

4. Recollida d'aliments per al colectiu PASALO de Puçol.

5. Cooperativa solidària. Projecte de la professora Julia Torrecabota i els alumnes de Cicle Formatiu.

La recaptació del curs 2013-14 estarà destinada als xiquets més necessitats de Puçol en col·laboració amb els serveis socials de l'Ajuntament de Puçol.

Activitats solidàries del curs 2012-13:

• Recollida de taps de plàstic. Podeu dipositar-los en el contenidor del costat de l'escala de l'entrada de l'Institut.

• Cèntims solidaris. Campanya de recollida de monedes de 1, 2 i 5 cèntims. El recipient per a la recollida estarà situat en Consergeria.

• Tallers de Nadal solidaris. L'alumnat de Cicles Formatius d'Educació Infantil participa en l'elaboració d'objectes decoratius i joguets que després venen.

• Col·laboració en la venda de participacions per a la rifa d'un ipad. Campanya que està realitzant la família de Tomás Esteve.

• Senderisme solidari i bicicletes solidàries. Els alumnes que participen en les activitats de senderisme i bicicleta, organitzades  pel professor José Roldán, col·laboren amb 1 € per a destinar a accions solidàries.

• Recollida d'aliments en colaboració amb colectiu PASALO de Puçol.

La recaptació d'estes campanyes ha estat dedicada per ajudar en el tractament que el xiquet de Puçol, Tomás Esteve, ha de seguir als Estats Units.

TU TAMBÉ POTS PARTICIPAR!