finlandia2

Intercanvi d'alumnes amb el "Järvenpään Lukio" de Finlàndia

En el curs 2014-15 l'IES Puçol començà un intercanvi d'alumnes amb un prestigiós centre de batxillerat de Finlàndia, el "Järvenpään Lukio", especialitzat en els batxillerats musical i esportiu.

Cada curs tres alumnes de segon de Batxillerat del nostre institut van a Finlàndia des de l'última setmana d'agost fins la tercera setmana de setembre i després, tres alumnes finesos venen al nostre Centre durant els mesos d'octubre i novembre. En l'intercanvi la despesa més important que tenen les famílies és el viatge d'anada i tornada, ja que l'allotjament i la manutenció van a càrrec de la família del corresponent alumne d'intercanvi.

En els últims mesos de cada curs escolar es recullen les solicituds de participació i es valoren en funció de l'expedient acadèmic, el grau de maduresa i la implicació de l'alumne en les activitats de l'Institut entre altres aspectes.

Si esteu interessats vos animem a participar posant-se en contacte amb qualsevol membre de l'equip directiu.

És una experiència única!