26 | 06 | 2017

intercanvi-frança

INTERCANVI AMB FRANÇA 2016

(fotografies)

El Departament de francés de l'institut de Puçol ha organitzat un intercanvi d'alumnes amb el collège Jean d'Alembert de Sévérac-le-château (França).

Un grup de vint-i-dos alumnes de Puçol i dues alumnes de la Secció de l'institut Clot del Moro de Sagunt, amb les dues professores de francés d'ambdós instituts, eixiren el divendres 8 d'abril cap a les terres de l'Aveyron i han passat una setmana a casa dels respectius correspondants.

Tots junts han realitzat activitats diverses, com un taller de gravats i una visita a l'exposició del museu Soulages de la ciutat de Rodez, una visita a les bodegues de Roquefort i a una granja d'ovelles per conéixer com es fabrica el formatge, una excursió a Millau on van poder veure de prop el gran i famós viaducte, i una visita al castell de Sévérac que data de l'Edat Mitjana. A la tornada pogueren visitar també el poble de Collioure on es troba soterrat el poeta espanyol Antonio Machado.

Aquest tipus d'activitats són molt positives per poder practicar la llengua amb persones natives i per ensenyar als joves la convivència amb altres alumnes europeus de la mateixa edat.

intercanvi-2016 opt(1)